Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ.

Az oldalon elhelyezett űrlapok kitöltésével hozzájárul adatai kezeléséhez   Bővebb információ itt 

Garancia

Garanciális tudnivalók

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

A klímaberendezés jótállásának kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

Az általunk forgalmazott klímaberendezések garanciális ideje a következőképpen alakul:

Midea lakossági klímaberendezések*:        2 év

Cascade lakossági klímaberendezések*:    2 év

LG lakossági klímaberendezések:               3 év

Samsung lakossági klímaberendezések:     3 év teljes körű + 2 év a kompresszorra

Panasonic lakossági klímaberendezések:   2 év teljes körű + 3 év a kompresszorra

Toshiba lakossági klímaberendezések*:      3 év

Daikin lakossági klímaberendezések*:        3 év

Hitachi lakossági klímaberendezések:        10 év

Fisher lakossági klímaberendezések:         3 év

* Egyes készülékek esetében opcionálisan lehetőséget nyújtunk további  extra garancia elérésére.

A részletekről munkatársaink tájékoztatják Önt.

A garanciális időtartamon belül vállaljuk a termék kijavítását, cseréjét. Cserére csak abban az esetben kerülhet sor, ha a termék kijavítására nincs lehetőség.

Nem tekinthető hibának az amennyiben a vásárlónak a klímaberendezés zajszintje nem felel meg, de az méréssel alátámasztva nem haladja meg a készülékhez tartozó műszaki specifikációban megadott értéket.

Amennyiben a kijavítás és a csere sem lehetséges, úgy felajánlunk egy helyettesítő terméket, amit ha a vásárló nem fogad el, úgy a megvásárolt termék vételárát visszatérítjük.

A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely a javítás megkezdése és a termék vásárló által történő újbóli rendeltetésszerű használata között eltelt.

A jótállási igény a jótállási jeggyel és a készülék ellenértékét megfizető bizonylat bemutatásával érvényesíthető.

Kérjük, győződjön meg arról, hogy az üzembe helyező a jótállási jegyet szabályosan töltötte-e ki! A jótállási jegyen bármely szabálytalan javítás, törlés, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét, a garancia elvesztését vonja maga után.

Garanciális ügyintézés menete:

A cégünk által értékesített, felszerelt, beüzemelt klímaberendezés meghibásodását cégünk felé kell személyesen, telefonon, e-mailen, vagy faxon bejelenteni. Ezt követően – előzetes egyeztetés után – szakembereink megkeresik a hiba okát és amennyiben a megfelelő eszközök, alkatrészek rendelkezésükre állnak, úgy azonnal el is hárítják azt. Amennyiben erre a helyszínen nincs lehetőség, úgy a szükséges alkatrész, eszköz beszerzése után egy későbbi időpontban kerül erre sor.

Az általunk értékesített, de más cég által felszerelt, beüzemelt készülék meghibásodása esetén a készülék telepítését elvégző szerelőt kell értesíteni.

Amennyiben az általunk értékesített, de nem cégünk által üzembe helyezett készülék hibafeltárását, javítását a saját szakembereink kezdik meg, abban az esetben kiszállási díjat (Budapest területén: 4.500 Ft +Áfa, vidékre: 100 Ft + ÁFA/km) számítunk fel

A jótállási igény érvényesítéséhez szükséges a kötelezően előírt (évenként 1-2 alkalom) szakszerű karbantartások igazolható megléte.

Jótállási felelősségünk kizárása:

Jótállási felelősségünk nem áll fenn, ha bizonyítható, hogy a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb a vásárlás után keletkezett okból következett be.

A nem rendeltetésszerű használat elkerülése érdekében a termékhez használati útmutatót mellékelünk és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati útmutatótól eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk.

A jótállás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen telepítés, ha a klímaberendezést a nem megfelelő jogosítványokkal ellátott szakember telepíti, illetve a kötelező karbantartások elmulasztása.

A telepítési jogosultságok meghatározása különböző gyártóknál más és más lehet, kérjük ezzel kapcsolatosan olvassa el a termékhez csatolt jótállási jegyet részletesen.

Amennyiben szerviz hívást kezdeményez a használó és a készülék hibátlannak minősül, akkor a kiszállást és a vizsgálattal töltött időt meg kell fizetni. Ilyen esetnek minősül pl. ha a berendezés azért nem működött, mert a távirányítóban nem volt megfelelő az elem, nem volt áram, stb.

Elveszett jótállási jegyet csak az eladás napjának hitelt érdemlő igazolása ( dátummal és bélyegzővel ellátott számla) esetén pótoljuk, az eladást követő két éven belül.

Amennyiben a vásárlás időpontja nem állapítható meg, vagy a készülék és a jótállási jegy nem azonosítható, úgy a jótállási kötelezettség nem érvényesíthető.

Amennyiben az általunk forgalmazott klímaberendezést nem komfort célokra használják, úgy a garanciális időtartam minden készülékre együttesen 1 évre módosul.

Nem komfort felhasználási területnek számít minden nem lakossági felhasználás, többek között:

  • szerverhelyiségek és egyéb számítógép szobák klimatizálása
  • élelmiszerüzletek klimatizálása
  • ipari létesítmények klimatizálása
  • laboratóriumok klimatizálása
  • nagykonyhai klimatizálás
  • szórakozóhelyek klimatizálása